Deze training is speciaal bedoeld voor iedereen die in zijn werk een heldere visie wil ontwikkelen op de mogelijkheden van big data, zoals marketeers, marketingmanagers, databasemarketeers, DM-specialisten en campagnemanagers.

€746,95
subsidiebedrag - €2500,00
€746,95
Nog nooit was het genereren, analyseren en interpreteren van data zo belangrijk voor een effectief marketingbeleid. Een bedrijf als Spotify neemt inmiddels bijna alle beslissingen op basis van big data. Wil je in navolging van Spotify gebruikmaken van big data? In deze 1-daagse training leer je om meer met je data te doen. Zo weet je straks welke data belangrijk zijn en hoe je die kunt verzamelen, vastleggen, bewerken en vertalen. Je eigen bedrijf en/of organisatie is daarbij steeds het startpunt.

Nog nooit was het genereren, analyseren en interpreteren van data zo belangrijk voor een effectief marketingbeleid. Een bedrijf als Spotify neemt inmiddels bijna alle beslissingen op basis van big data. Wil je in navolging van Spotify gebruikmaken van big data? In deze 1-daagse training leer je om meer met je data te doen. Zo weet je straks welke data belangrijk zijn en hoe je die kunt verzamelen, vastleggen, bewerken en vertalen. Je eigen bedrijf en/of organisatie is daarbij steeds het startpunt.

Uw resultaat

Na afloop van deze training ontvang je het certificaat ‘Big Data voor Marketeers’. Hiermee kun je je actuele kennis en relevantie aantonen. Een echte aanvulling voor je cv dus!

Doelgroep

Voorafgaand aan de training vul je een online intake in. Deze intake geeft de trainer gerichte informatie om optimaal aan te sluiten bij jouw leervragen. Tijdens de trainingsdag werk je aan de hand van concrete oefeningen. Jouw eigen werkpraktijk staat hierbij centraal. Onze ervaren trainers helpen je in het ontdekken van de mogelijkheden van big data, het analyseren van gegevens en de inzet van big data binnen de marketing.

Incompany

Uiteraard kunt u deze training ook incompany volgen. Wilt u hier meer informatie over? Neem dan contact met ons op.

Studieprogramma

In deze training komen de volgende onderwerpen aan de orde:

Big data in de praktijk
  • Big-datastrategie
  • Vertaling naar marketingcampagnes
  • Voorbeeldcases uit de praktijk
Trends en ontwikkelingen
  • Data, big data en de rol binnen marketing
  • The next thing: nano data
  • Gestructureerde en ongestructureerde data
Databronnen
  • Webdata
  • Social data
  • Van data naar informatie
Analyse
  • Data-analyse
  • Informatie interpreteren, visualiseren en presenteren
  • Customer insights

Wilt u meer informatie over de prijzen, kijk dan eens bij onze veelgestelde vragen.


Krapteberoepen

Bekijk het aanbod opleidingen op krapteberoepen.nl. Ontvang €2.500,- subsidie op een opleiding en vergroot de kansen op een baan. Aan krapteberoepen.nl werken landelijke opleidingsinstituten mee om u inzicht te bieden in het meest complete aanbod.