Commerciële Binnendienst

€0,00
uw korting - €0,00
€0,00

Wil je graag een meer proactieve en klantgerichte houding hebben in je telefonische en schriftelijke communicatie met de klant? Wil jij goed om kunnen gaan met lastige klanten en betere resultaten halen? In deze training komen de vaardigheden aan bod om een professionele medewerker commerciële binnendienst te worden. Je gaat oefenen met het stellen van de juiste vragen op het juiste moment en je leert om te gaan met lastige en ontevreden klanten. Commerciële telefoontjes plegen is straks geen probleem meer voor jou.

Jouw resultaat

  • Je kunt helder en duidelijk communiceren
  • Je zorgt voor hogere klanttevredenheid door een sterkere klantgerichtheid
  • Je bent in staat efficiënter en resultaatgerichter samen te werken
  • Je haalt betere resultaten

Voor wie

Deze training is bedoeld voor medewerkers in een commerciële binnendienstfunctie.

Aanpak

In de training komen alle aspecten aan de orde die te maken hebben met jouw commerciële binnendienstfunctie. Niet vanuit de theorie, maar heel praktijkgericht. Je gaat aan de slag met de punten die jij lastig vindt. Voor de training geef jij namelijk aan wat jij wilt leren in deze training. De trainer geeft hier dan extra aandacht aan tijdens de training. Zo weet je zeker dat jij je verder ontwikkelt. Je werkt ook aan je persoonlijk actieplan. Hierin leg je vast wat je hebt geleerd en hoe je dat toepast in je werk. Dus ook na de training kun je hier verder mee.

High Impact Performance

Om de impact van de training te vergroten, werken we met een zeer ervaren trainer én trainingsacteur. Zij helpen je om jouw vaardigheden te verbeteren. Dit doen ze aan de hand van de High Impact Performance-aanpak. Dat is een veilige én confronterende trainingsmethode die ervoor zorgt dat je meer inzicht krijgt in het effect van jouw handelen en gedrag. En dat doen we zo praktijkgericht, dat jij jouw leerdoelen behaalt en zodoende succesvoller wordt in telefoongesprekken!

Waardering

8,6

Gerelateerde trainingen

  • Training Klantgericht Telefoneren
  • Training Commercieel Onderhandelen en Beïnvloeden

Programma

De volgende onderwerpen komen aan bod:

Persoonlijke intake

  • Vaststellen leerdoelen
  • Persoonlijke ontwikkelvraag

Resultaatgerichte commerciële binnendienst

  • Resultaatgericht handelen
  • Jouw rol binnen de verkooporganisatie
  • Proactief en efficiënt samenwerken
  • Werken met doelstellingen

Klantgericht denken en handelen

  • Wat is nu werkelijk klantgerichtheid?
  • Jouw rol in klantgerichtheid
  • Inventariseren wat de klant wil

Commerciële vaardigheden

  • Vraag- en luistertechnieken
  • Klantgericht formuleren
  • Omgaan met emoties en lastige of ontevreden klanten
  • Klantgericht en commercieel telefoneren

Persoonlijk ontwikkelplan

  • Vastleggen ontwikkelstappen
  • Persoonlijk actieplan

Planning

  • 15, 29 november en 13 december 2018
  • 29 januari, 12 en 26 februari 2019
  • 11, 25 maart en 8 april 2019
  • 12, 26 juni en 10 juli 2019
  • 4, 18 september en 2 oktober 2019
  • 14, 28 november en 12 december 2019
  • 10, 24 januari en 7 februari 2020
  • 2, 16 en 30 maart 2020
  • 19 mei, 2 en 16 juni 2020

Is een EVC-procedure ook geschikt voor u?

Doorloop vrijblijvend de Quickscan. In zeven minuten weet u of het starten van een EVC-procedure zinvol voor u is.

Krapteberoepen

Ontvang € 2.500,- subsidie op een opleiding en vergroot de kansen op een baan.