Deze training is geschikt voor elke marketing- en communicatiemedewerker die het effect van e-mailmarketingcampagnes wil versterken. Tijdens deze training krijg je handvatten aangereikt om nog effectiever aan te sturen op de marketingdoelen, of dit nu gaat om instrueren, dialogiseren of overtuigen.

€658,70
subsidiebedrag - €2500,00
€658,70
Als marketeer ken je de kracht van e-mailmarketing. Het is een medium om doelgroepen persoonlijk te benaderen en kan dankzij haar gebruiksvriendelijkheid de lezer snel boeien en binden. Dat maakt deze training E-mailmarketing Advanced van SRM bijzonder interessant. Tijdens deze training doe je diepgaande inzichten op over de rol van e-mailmarketing binnen de salesfunnel. Je leert hoe je jouw content afstemt op de verschillende touchpoints uit de customer journey en daarmee het effect van jouw mailcampagnes optimaliseert. Met de praktijkgerichte aanpak van SRM merk je direct resultaat binnen jouw werkomgeving. SRM is niet voor niets de beste opleider voor marketingprofessionals.

Als marketeer ken je de kracht van e-mailmarketing. Het is een medium om doelgroepen persoonlijk te benaderen en kan dankzij haar gebruiksvriendelijkheid de lezer snel boeien en binden. Dat maakt deze training E-mailmarketing Advanced van SRM bijzonder interessant. Tijdens deze training doe je diepgaande inzichten op over de rol van e-mailmarketing binnen de salesfunnel. Je leert hoe je jouw content afstemt op de verschillende touchpoints uit de customer journey en daarmee het effect van jouw mailcampagnes optimaliseert. Met de praktijkgerichte aanpak van SRM merk je direct resultaat binnen jouw werkomgeving. SRM is niet voor niets de beste opleider voor marketingprofessionals.

Uw resultaat

Na afloop ontvang je het officiële certificaat 'E-mailmarketing Advanced' van SRM.

Doelgroep

In deze training ga je op praktijkgerichte wijze aan de slag met de opbouw, verrijking en beheersing van e-mailbestanden. Je ontwikkelt vaardigheden om het bereik van e-mailcampagnes te vergroten en het publiek sterker aan je te binden. Hierbij ga je aan de slag met marketing automation. Je leert hoe je het gedrag van lezers op de voet kunt volgen en je deze lezers met de juiste berichtgeving aan je kunt binden. Ook leer je met diverse triggers eerder aan te sturen op een call-to-action, zodat jij het aantal conversies vergroot.

Incompany

Uiteraard kunt u deze training ook incompany volgen. Wilt u hier meer informatie over? Neem dan contact met ons op.

Studieprogramma

De volgende onderwerpen komen aan bod:

E-mailstrategie
  • Actuele state-of-the-art-ontwikkelingen op het gebied van e-mailmarketing
  • E-mailmarketing binnen de marketingstrategie
  • Doelstellingen en KPI's
  • Het neerzetten van een goede e-mailstrategie
Design en automation
  • Mobile first design
  • E-mailmarketing automation
  • Smart data
Effectieve conversie
  • E-mailbestand opbouwen, verrijken en onderhouden
  • Databasemanagement en -analyse
  • E-mailmarketing funnel
  • Conversieoptimalisatie binnen e-mailmarketing
  • Rendementsverhogende factoren en effectieve A/B-testing

Wilt u meer informatie over de prijzen, kijk dan eens bij onze veelgestelde vragen.


Krapteberoepen

Bekijk het aanbod opleidingen op krapteberoepen.nl. Ontvang €2.500,- subsidie op een opleiding en vergroot de kansen op een baan. Aan krapteberoepen.nl werken landelijke opleidingsinstituten mee om u inzicht te bieden in het meest complete aanbod.