Je wilt je social-mediakanalen inzetten om je netwerk te onderhouden, uit te breiden en om saleskansen te creëren. Je bent bijvoorbeeld (key) accountmanager, B2B-marketeer, salesmanager, relatiemanager, partnermanager of marketingmanager.

€764,30
subsidiebedrag - €2500,00
€764,30
Wil jij je klantinzicht vergroten en een langdurige band opbouwen met je doelgroep? Richt je dan op social selling. Social selling is een aanvulling op de traditionele manier van verkopen waarbij persoonlijke interactie en communicatie vanuit het bedrijf centraal staan. Door gebruik te maken van social media, tips te geven en op trends in te spelen ontwikkel je een laagdrempelig tweerichtingsverkeer waarmee je je doelgroep goed leert kennen. Met dit inzicht weet jij sterke campagnes neer te zetten op de juiste kanalen om jouw doelgroep aan je te binden.

Wil jij je klantinzicht vergroten en een langdurige band opbouwen met je doelgroep? Richt je dan op social selling. Social selling is een aanvulling op de traditionele manier van verkopen waarbij persoonlijke interactie en communicatie vanuit het bedrijf centraal staan. Door gebruik te maken van social media, tips te geven en op trends in te spelen ontwikkel je een laagdrempelig tweerichtingsverkeer waarmee je je doelgroep goed leert kennen. Met dit inzicht weet jij sterke campagnes neer te zetten op de juiste kanalen om jouw doelgroep aan je te binden.

Uw resultaat

Na afloop van deze training ontvang je het certificaat ‘Social Selling’. Hiermee kun je je actuele kennis en relevantie aantonen. Een echte aanvulling voor je cv dus!

Doelgroep

In deze training krijg je de tools aangereikt om social selling binnen jouw organisatie toe te passen. De training is sterk praktijkgericht. Zo werk je zelf een aantal opdrachten uit, waarbij je onderzoekt hoe je je doelgroep het beste kunt benaderen en wat hen bezighoudt. Je stelt een buyer persona op die je kunt gebruiken als basis voor je marketing- en salesactiviteiten. Door een goed klantinzicht leer je bezoekersgedrag voorspellen en inspelen op de behoefte van je klant op verschillende momenten van de customer journey.

Incompany

Uiteraard kunt u deze training ook incompany volgen. Wilt u hier meer informatie over? Neem dan contact met ons op.

Studieprogramma

De volgende onderwerpen komen aan de orde:

Social selling

(2 bijeenkomsten)

  • Concrete buyer persona's uitwerken
  • Doelgroep benaderen ToFu strategie
  • Fases Lead Nurturing proces
  • Sales opportunities
  • Tools
  • Funtionaliteiten LinkedIn
  • Marketing automation platformen

    Wilt u meer informatie over de prijzen, kijk dan eens bij onze veelgestelde vragen.


    Krapteberoepen

    Bekijk het aanbod opleidingen op krapteberoepen.nl. Ontvang €2.500,- subsidie op een opleiding en vergroot de kansen op een baan. Aan krapteberoepen.nl werken landelijke opleidingsinstituten mee om u inzicht te bieden in het meest complete aanbod.