Je bent werkzaam als communicatieprofessional, online marketeer of UX designer en werkt al met de user experience. Je wilt jouw kennis verder uitdiepen middels een praktijkgerichte training, waarbij je volledig wordt ondersteund door topdocenten uit de praktijk.

€658,70
subsidiebedrag - €2500,00
€658,70
Tijdens deze training zet jij dé volgende stap in user experience. Je ontwikkelt diepgaande inzichten in de customer journey en brengt in kaart bij welke touchpoints de bezoeker welke behoefte heeft. Zo kun je jouw online strategie volledig afstemmen op de informatiebehoeften en user journey van de bezoeker. Je zorgt ervoor dat je bezoeker zich snel kan oriënteren en je met jouw content de lezer weet te binden. Daarbij leer je aan de hand van psychologische en persuasieve vaardigheden de doorstroom van de funnel te bevorderen. Zo zorg jij voor de optimale conversieratio. Deze training van SRM betekent een stap in je carrière.

Tijdens deze training zet jij dé volgende stap in user experience. Je ontwikkelt diepgaande inzichten in de customer journey en brengt in kaart bij welke touchpoints de bezoeker welke behoefte heeft. Zo kun je jouw online strategie volledig afstemmen op de informatiebehoeften en user journey van de bezoeker. Je zorgt ervoor dat je bezoeker zich snel kan oriënteren en je met jouw content de lezer weet te binden. Daarbij leer je aan de hand van psychologische en persuasieve vaardigheden de doorstroom van de funnel te bevorderen. Zo zorg jij voor de optimale conversieratio. Deze training van SRM betekent een stap in je carrière.

Uw resultaat

Na afloop ontvang je het officiële certificaat 'User Experience Advanced' van SRM.

Doelgroep

In deze training ontwikkel je praktische toepassingsmogelijkheden die je direct kunt inzetten. Je doet nieuwe, diepgaande inzichten op in jouw doelgroep en leert hoe je jouw website aanpast aan hun informatiebehoefte en wensen. Zo weet je met jouw content bezoekers te binden en boeien. Bovendien doe je vaardigheden op om jouw site voor de gebruiker effectief, efficiënt en prettig in gebruik te maken. Hiernaast ga je aan de slag met nieuwe beïnvloedingsprincipes, zodat je de klant zo efficiënt mogelijk verder de funnel in krijgt. Zo zorg je voor een optimale gebruikerservaring en optimaal rendement op je marketingeuro.

Incompany

Uiteraard kunt u deze training ook incompany volgen. Wilt u hier meer informatie over? Neem dan contact met ons op.

Studieprogramma

De volgende onderwerpen komen aan bod:

UX-strategie
  • Wie is je doelgroep en het online gedrag
  • Persona en Value Proposition Canvas
  • Formulierontwerp en conversie
  • Psychologie en persuasion
Toepassing in de praktijk
  • Welke user journey doorloopt de doelgroep?
  • User journey in kaart brengen
  • Verbeter de performance van jouw website
  • Analyse en bijsturen

Wilt u meer informatie over de prijzen, kijk dan eens bij onze veelgestelde vragen.


Kansrijke beroepen

Bekijk het aanbod opleidingen op krapteberoepen.nl. Aan krapteberoepen.nl werken landelijke opleidingsinstituten mee om u inzicht te bieden in het meest complete aanbod.